האבולוציה של עולם העגלות

 מאז ועד היום

לאורך שנים רבות שמענו את המושג "עגלות" ברחבי העולם, ואף נתקלנו בישראלים רבים בקניונים השונים בעת שהותנו בחופשות בחו"ל.

לרוב נחשפנו למכירות מוצרי קוסמטיקה מובילים בתחומם אשר מציעים טיפול בעור הפנים, טיפולי אנטי אייג'ינג, מוצרי איפור, ותכשירי שיער רבים לעיצוב השיער.

כאשר המוצרים מספקים את אפקט ה"וואו", או בשמם השני "מוצרי תוצאה" המאפשרים לראות הבדל מהותי לפני השימוש בהם ואחריו, זה למעשה סוד ההצלחה של הישראלים העובדים בחו"ל ומגיעים למשכורות גבוהות במיוחד

לפני

לפני

אחרי

חשוב לציין כי המוצרים בעלי שם בין-לאומי ופרושים בכל רחבי העולם דבר המקל על הגדלת מעגל הלקוחות אשר מחפשים אחר אותם מותגים. ההיענות למוצרים הולכת וגוברת משנה לשנה.

בעבר המוצרים נמכרו בעגלות בלבד, כלומר –  אזורי מכירה בלב הקניון המאפשרים לפנות לכלל העוברים והשבים במסדרונות הקניון. כיום התחום עבר מהפך ונקודות המכירה העיקריות הן חנויות יוקרה המאפשרות למכור באופן שירותי המשמר לקוחות ומוביל לכמות גדולה יותר של מכירות במחירים גבוהים יותר מהן מרוויח העובד עמלות גבוהות היכולות להגיע לאלפי דולרים בעבור המכירות השונות.

בעבר

כיום

בנוסף, החנויות מעניקות שירות של חדרי טיפול המכילים את מירב המכשור המתקדם ביותר בעולם הקוסמטיקה, דבר המאפשר את חזרת הלקוח פעם אחר פעם ושימורו לאורך זמן. כיום העובדים הישראלים לא נדרשים "לרדוף" אחר הלקוחות, אלא להעניק להם את היחס הטוב ביותר לטובת חזרתם פעם אחר פעם לקבלת השירות מאיתנו.

מחירי המוצרים נעים בין 150$ ועד ל10,000$ למוצר, כל מכירה מזכה את העובד הישראלי בעמלות של בין 25%-35% בהתאם לגובה המכירה. לעבוד ניתנת האפשרות להגיע למשכורות גבוהות במיוחד תוך כדי מחייה ברמה גבוהה והנאה מכל מה שיש לחוויה להציע.

בשנים האחרונות אנו מזהים מגמת עליה משמעותי בכמות המכירות , גובה המכירות, ובהתאם גובה המשכורות של העובדים הישראלים שמגיע עד ל7000$-10,000$ בממוצע לחודש עבודה.

צרו
קשר